T O Y O T A
Електронний каталог
запчастин ТОЙОТА
(044) 566-04-13,
(067) 501-42-43, (050) 938-35-12
|
Оригінальні запчастини для автомобилів Тойота / Toyota. Електронний каталог. |
|
В Електронному каталозі запчастин для автомобилів TOYOTA
ви зможете підібрати необхідну автозапчастину, визначити її оригінальний номер,
а також отримати інформацію про наявність і вартість запчастини та її аналогів у
ІНТЕРНЕТ-каталозі автозапчастин shop-autoparts.com.ua
|
|
|
|
|
РЕГІОН: Європа > Автомобіль: COROLLA/TRUENO 197408 198107 A1 > Модель: KE30R-CRF > Група: ТРАНСМІСІЯ, ПІДВІСКА (2) > Підгрупа: Планетарні передачі, зворотній поршень й зубчаті передачі АКПП (3510)
Выберіть ДЕТАЛЬ:
33481H |
RING, SHAFT SNAP (FOR ATM SPEEDMETER DRIVE GEAR) | 33481S |
GEAR, SPEEDOMETER DRIVE (ATM) | 33481U |
BALL (FOR SPEEDOMETER DRIVE GEAR) | 35702 |
CARRIER SUB-ASSY, PLANETARY W/LOCK GEAR | 35702A |
BUSH, BIMETAL FORMED (FOR PLANETARY OUTPUT SHAFT) | 35714 |
GEAR, INPUT SUN | 35714A |
WASHER (FOR INPUT SUN GEAR THRUST) | 35720 |
GEAR ASSY, FRONT PLANETARY | 35721 |
PINION, PLANETARY LONG | 35721A |
SPACER (FOR PLANETARY LONG PINION) | 35721B |
ROLLER (FOR PLANETARY LONG PINION) | 35722 |
PINION, PLANETARY SHORT | 35722A |
SPACER (FOR PLANETARY SHORT PINION) | 35722B |
ROLLER (FOR PLANETARY SHORT PINION) | 35724 |
PIN, PLANETARY SHORT PINION | 35725 |
WASHER, PLANETARY PINION THRUST, NO.1 | 35734 |
PLATE, PLANETARY PINION PIN LOCK | 35734A |
SCREW (FOR PLANETARY PINION PIN LOCK PLATE) | 35737 |
WASHER, PLANETARY CARRIER THRUST | 35741 |
GEAR, REVERSE RING | 35861 |
PISTON, REVERSE | 35861A |
SPRING, COMPRESSION (FOR REVERSE PISTON BACK) | 35861B |
RING, O (FOR REVERSE PISTON INNER SEAL) | 35863 |
RING, REVERSE PISTON OIL SEAL, OUTER | 35864 |
SEAT, REVERSE PISTON RETURN SPRING | 35864A |
RING, SHAFT SNAP (FOR OUTPUT) | 35883 |
DISC, REVERSE CLUTCH | 35884 |
PLATE, REVERSE CLUTCH, NO.2 | 35885 |
PLATE, REVERSE CLUTCH PRESSURE | 35885A |
RING, HOLE SNAP (FOR CLUTCH PLATE) | 35886 |
SPRING, REVERSE CLUTCH CUSHION | 35889 |
PLATE, REVERSE CLUTCH, NO.2 |
|
|